Anslagstavlan iFokus

Anslagstavlan

Etikett: övrigt
LĂ€st 301 ggr
Pyttelite
2025-04-06 10:25
6

Tack DesK för nedlagt arbete!đŸŒș

Vill meddela att DesK lÀmnar sin medarbetarroll pÄ de sajter jag Àr vÀrd för med omedelbar verkan.

Jag vill pÄ detta sÀtt tacka dig DesK för det arbete du lagt ner under gÄngna Är och önska dig lycka till med ditt framtida arbete pÄ andra sajter.

Ett stort fĂ„ng rosor och tack! 💐

Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli Àldre.

Vixxen
2025-04-06 10:53
1

Bra jobbat DesK!

Loris M
2025-04-06 11:11
6

#0: Är du sarkastisk eller Ă€r du uppriktig?

"As you start to walk on the way, the way appears" - Rumi

Pyttelite
2025-04-06 11:16
2

#2: SjÀlvfallet Àr jag uppriktig - förstÄr inte vad du menar?

Loris M
2025-04-06 11:22
12

#3: Det lÄter jÀttebra i sÄ fall. Fint att du tackar.

Det som gör att jag blir osÀker Àr dels senaste tidens hÀndelser med TrÀdgÄrd. Dels att du skriver "med omedelbar verkan", dÀr man anar en sarkastisk ton. SÄ med tanke pÄ det, skulle ditt inlÀgg kunna tolkas pÄ minst tvÄ sÀtt, om DesK sjÀlv valt att lÀmna ifrÄn sig medarbetarskapet sÄ Àr det ju fint att du tackar och dÄ kan jag tro pÄ att du Àr uppriktig. Om du valt att ta bort henne som Medarbetare pÄ alla dina sajter och sedan tackar med en omfÄng rosor, dÄ finns det anledning att tro att du Àr sarkastisk.

• Redigerat 2025-04-06 11:26 av Loris M
Pyttelite
2025-04-06 11:35
5

#4: Nej jag Àr inte sarkastisk utan uppriktig och tackar för den support jag fÄtt under gÄngna Är - rÀcker inte det som förklaring?

Jag hade uppskattat om jag fĂ„tt tack för det arbete jag lagt ner pĂ„ TrĂ€dgĂ„rd iFokus oxĂ„ trots att jag inte varit sĂ„ aktiv under vinterhalvĂ„ret 😊

Denna kommentar har tagits bort.
Loris M
2025-08-25 19:20
5

#6: Jag vill inte ens försöka förstÄ varför du gör sÄ hÀr för jag har helt tappat respekt för dig. Vad du tycker och tÀnker om mig saknar dÀrmed betydelse för mig.

Du grÀver fram en trÄd som Àr ett halvt Är gammal och som inte har nÄgot med dig att göra, bara för att klanka ner pÄ mig. MÀrkligt! Om du mÄr bÀttre av det sÄ varsÄgod, det bjuder jag pÄ.

[solljust]
2025-08-29 16:06
4

#7: Det hÀr handlar inte om Dig sÄ ta inte Ät dig den Àran för sÄ viktig Àr Du inte men Du behandlar Pytte fel i trÄden och gör henne till en bov nÀr hon vill vÀl och nÀr jag ser sÄna orÀttvisor sÄ griper jag in jag intar försvar det Àr kanske skillnaden mellan oss jag ser nÀr mobbning pÄgÄr.

Rösta gÀrna bort det hÀr inlÀgget ocksÄ ni har bevisat om och om igen samma mönster ni Àr ett alla som tycker eller utrycker sig hör inte hemma i eran fyrkant men jag dumpar allt sÄ det springer man inte förbi behövs det kan det anvÀndas men vad hÀnde med den dÀr medmÀnskligheten vi en gÄng hade i Sverige.

Loris M
2025-08-29 16:28
6

#8: SÄ klart att det handlar om mig för du vÀnder dig direkt till mig. SÄ himla smidigt att pÄstÄ nÄgot annat nu nÀr inlÀgget inte finns kvar. Jag har inte röstat bort ditt inlÀgg och brukar inte göra det heller eftersom jag tycker att det Àr bra att det du skriver fÄr ligga kvar sÄ fÄr de som lÀser, skapa sig en uppfattning sjÀlva. Massor med inlÀgg som du skrivit pÄ Lika villkor och dÀr du gÄr till angrepp mot mig eller skriver konstigheter har fÄtt ligga kvar (och fortfarande gör) av samma anledning.

Jag har sparat ditt inlÀgg (#6) eftersom jag kÀnner dig för vÀl och vet av erfarenhet att du ibland Ängrar det du har skrivit och sjÀlv gÄr in med dina hundra olika konton och röstar bort egna inlÀgg. Inte minst för att kunna ta pÄ dig offerkoftan och pÄstÄ precis det du gör nu. Anklaga andra. LÄgt. Hur som, hÀr kommer ditt bortröstade inlÀgg. Det Àr bra att det syns tycker jag.

image.png

[solljust]
2025-08-29 16:46
3

Hur mycket krig Vill Du Ha ??? Jag vill ha Fred vad vill Du ha ???

Loris M
2025-08-29 17:23
6

#10: Om jag fÄr vÀlja, sÄ vill jag gÀrna att du lÀmnar mig i fred.

[solljust]
2025-08-30 03:55
4

#9: Det spelar ingen roll om det Àr du eller nÄgon annan som hoppar pÄ nÄgon jag intar direkt försvar bÄde IRL och pÄ nÀtet för den dagen som jag eller nÄgon annan tystnar den dagen Àr vi medmobbare det Àr nÄgot jag aldrig stÀller mig bakom.

Bra att du la in dumpen det dÀr inlÀgget ska synas inte röstas bort sÄ det kan jag bara sÀga tack för men nÄgon offerkofta tar jag inte pÄ mig det Àr nÄgra vÀldigt bra pÄ och sen föra över sina beteenden pÄ andra sÄnt gÄr jag inte pÄ jag har lÀrt mig den hÄrda vÀgen och genomskÄdar sÄdant direkt.

Klart slut till dig jag har sagt mitt i frÄgan och stannar dÀr.