Annons:
Etikettövrigt
Läst 903 ggr
tlover
2017-07-30 23:17

Läser eller skriver du mest på sajterna?

Vissa sajter på iFokus har flera trådstartare medan andra har en kanske två trådstartare. Desamma med svaren i trådarna. Vissa sajter har några få svar om ens några alls medan andra sajter måste starta en till tråd i samma ämne eftersom tråden blir för lång.

Men kollar man på antalet som läser tråden så kan det vara lika många som läst en tråd på en "enpersonstrådstartar sajt" som på en sajt som verkar aktiv.

Vad jag förstår så finns det många som alltså bara läser eller som jag som läser men inte svarar i lika många trådar som jag svarar i.

Hur är det för dig är du en "läsare" eller en "skrivare"

l'm back

Annons:
tlover
2017-07-30 23:19
#1

Jag skriver i kanske hälften av trådarna som jag läser. Det beror ofta på ämnet, känner jag att jag inte kan tillföra något, eller något nytt så skriver jag oftast inte.

l'm back

2Sirius
2017-07-31 02:32
#2

Exakt vad som fick mig att bli medlem i April vet jag inte. Men ganska snabbt fick jag kontakt med en mycket trevlig person. Om denne eller någon annan har skrivit till mig, kan jag gå in och kolla hur många gånger om dagen som helst. Men varje gång jag kikar in, så kollar jag uppe till höger på "Nya inlägg…" (Eller "Nya Trådar…" Som jag tycker det borde heta). Finns det då någon rubrik som fångar mitt intresse, så kollar jag på den. Vissa är mer informativa, och inte så mycket att svara på… Vissa handlar om något annat än man trodde, så man kanske inte kan något om ämnet. Ibland vet man inte riktigt vad/hur man ska svara på det, man kanske kan komma på det om man funderar lite…. Ni som skriver långa inlägg, BE INTE OM URSÄKT FÖR DET 💝 Jag är likadan, jag läser dem gärna och när som ni gör det så finns det en anledning till det, och det är bra att skriva av sig… Ibland har jag dock inte tid eller ork att läsa hela, men bildar mig i alla fall en uppfattning, vad det handlar om, för att avse att svara senare….. Osäker som jag är kan jag också, fundera över 😕, "kan jag skriva detta 😓". Men även de jag skrivit PersonligtMedelande📃 till länge 📅, kan jag känna denna osäkerheten 🎭till. Men har jag något att skriva 📝, som jag tror kan vara till mer nytta 📠än skada🚬, så postar jag det 📩📮

!ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ?ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Maria
2017-08-01 12:14
#3

Jag har svårt att hålla truten så jag svarar i många trådar😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

TatsuOni
2017-08-03 16:22
#4

50-50 skulle jag tro. Har jag någonting att tillföra så brukar jag skriva, annars inte.


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

Farwuq
2017-11-23 14:36
#5

Jag är oftast en läsare.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Upp till toppen
Annons: