Annons:
Etikettövrigt
Läst 846 ggr
tlover
10/19/16, 10:45 AM

Så ska sajterna bli bättre enligt dig

Hur tycker du som vanlig medlem på sajterna här iFokus att sajterna kan bli bättre?

Fler tävlingar? Mindre tävlingar? Mer generell och OT trådar? Mer specialicerade trådar? Fler kluringar? Mindre kluringar, Fler topplistor? Mindre topplistor? Bättre bilder? Fler bilder? Fler artiklar etc

Ge konstruktiv generell kritik, dvs klaga inte på en viss sajt här i tråden (har du önskemål om en specifik sajt kontakta värd eller Medarbetare på just den sajten). Se tråden snarare som ett sätt för värdar och Medarbetare från olika sajter att kolla in och inspireras av.

l'm back

Annons:
Aleya
10/19/16, 11:35 AM
#1

Jag tycker att det skulle finnas mer "hemliga" sajter i vissa ämnen där bara vissa har tillgång till sidan. Nu blir det ju svårt på vissa sajter att ha tävlingar om det handlar om sjukdomar. Men jag tror att det skulle vara ett plus för vissa sajter att ha det och att det skulle generera i mer medlemmar. Jag är faktiskt själv lite leds på OT på sajter, ibland kan det skapa mer förvirring än hjälp. Och på vissa används inte ot alls. Och artiklar är och förblir bra att ha och uppdatera information i dom är ett plus.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

RoxannaS
10/20/16, 3:21 PM
#2

#1 Vilka ämnen saknar du hemliga delar i? Kan vara värt att göra en tråd om det tänkte jag. :)


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Aleya
10/20/16, 3:34 PM
#3

#2 ja du, jag tänker på vissa ämnen, och nu tar jag exempel men att det kanske skulle finnas en hemlig sida för astmatiker där man kan exempelvis prata om jobbiga saker eller situationer som kan finnas. Hemliga sidor om det är några speciella samlare som man vill samla i en enda grupp där inte alla kan se. Nu tänker jag inte bara hemliga kategorier men att det kanske skulle vara nyttigt att ha en hel sida vid sidan om en sida som bara vissa får tillgång till. Det är nått jag tänkt på länge. Men kul att du frågade.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

RoxannaS
10/20/16, 3:41 PM
#4

#2 Hmm. Jag vet inte riktigt hur man ska kunna ha en dold sajt egentligen. De är väl på fria iFokus sajterna hålls dolda på ett annat vis. Men tanken är bra. Men jag vet inte hur man skulle kunna lägga upp en hel sajt dold?


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Aleya
10/20/16, 3:48 PM
#5

#4 vet att det finns. Men vet inte hur dom gjort för att dom ska vara hemliga. Men det hade varit bra känner jag. Tänker att dom kanske inte är lanserade så därför är dom osynliga.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

tlover
10/20/16, 5:34 PM
#6

Det går att helt enkelt göra alla kategorier så att dom endast får ses av behöriga tex. Det finns många sajter med dolda delar, det är inte alltid dom görs så mycket reklam för däremot

l'm back

Annons:
Aleya
10/20/16, 5:56 PM
#7

#6 jo det vet jag. Men jag vet även att det finns helt dolda grupper som bara vissa får se. Och det hade varit en bra grej om dessa var lättare att göra. Det är det jag syftar på. ☺

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

annia1
10/20/16, 6:41 PM
#8

Vet inte om du aleya använder fel ord du skriver att vara lättare att göra, men du kanske menar lättare att hitta. För tlover har ju skrivit i #6 hur man gör. Man gör så att alla kategorierna dolda så bara tillagda ser dom. Så vem som helst kan Starta en sajt på fria och göra den helt dold.

Ni är alla tre värdar och har tillgång till en sajt för värdar, den kan bara värdar läsa på så det är ju en dold sajt. Andra som kommer dit ser bara hur en sajt ser ut när den lagts upp. Och ni har väl alla startat sajter så ni vet hur dom ser ut från början. Mer dold än så går det inte att få en sajt utan då får man nog Starta en sajt på nåt annat ställe på nätet. Om ni mot förmodan inte vet hur en dold sajt ser ut, så logga ut från iFokus och besök sajten för värdar så ser ni.

Dolda sajter som är helt dolda/stängda finns inte med i listan nertill för där ska bara öppna sajter som  medlemmar har tillgång till finnas. Så det finns inget enkelt sätt att hitta dolda sajter utan dom blir man inbjuden till. 
Olanserade sajter är som regel öppna så vem som helst som hittar dom kan skriva där, men dom ligger ju utanför nätverket tills dom blivit granskade och lagt ut nertill.

Det är väl det att om man vill ha en dold sajt i ett visst ämne så kanske fråga på en av de öppna sajter som finns nertill om det finns intresse för det. Och sen får nån ta ansvar för att starta den. Annars som också sagts så går det ju att skapa dolda delar på en öppen sajt och det finns ju på flera sajter.

.

Upp till toppen
Annons: