Reklam: Sajter som behöver ny värd!
Har du kollat in listan över alla sajter som saknar aktiv Sajtvärd? Finns det något ämne som ligger dig varmt om hjärtat? Kanske kan du hjälpa oss genom att ta över en sajt eller två? Kika in listan och kontakta Niklas eller Staffan om ni vill ta över någon sajt. ☺️
Listan hittar ni här: Sajter som behöver ny värd!
Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!
Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
- Redigerat 2023-09-24 23:20 av RoxannaS
#0: Det var en hel del det! Känslig fråga, men bör man kanske sålla ur några sajter av de inaktiva för att på så sätt skapa mer trafik till de andra? Jag menar, rätt många sajter liknar andra och kan därigenom fylla samma funktion.
……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
Hemsida: www.astromantra.se/
#1 iFokus ledning vill inte plocka bort sajter i dagsläget. Men vi är några som har tagit över sajter för att slussa över trafik till aktiva sajter istället.
T ex så har jag och Moon tagit på oss en sajt där vi ska lägga ut ett inlägg om att sajten är inaktiv och hänvisa folk till en annan utav våra sajter och så har vi stängt av möjligheten att skriva därinne.
Vissa har kvar möjligheten att skriva på sajterna, men hänvisar till levande sajter istället.
Det känns som den bästa kompromissen när vi inte kan plocka bort sajter i dagsläget.
"Nästan allt går att använda till håret"
Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.
Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik
Vilken massa bra sajter det finns! Gick just med i Stickning. 🙂
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
"Man" kanske kunde göra någon form av genomgång av sajterna som är utan värd och dirigera om dem till mer aktiva sajter?
Frågan är förstås vilken sajt som ska "ta emot" dem, det är inte så självklart.
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
Det är massor av sajter minst sagt … En del kanske inte kan bli aktiva igen, en del är lika bra att de faller i glömska, en del kanske hittar tillbaka till aktivitet. Men det kommer säkert att alltid variera och måste få göra så.
Det kanske är bäst att fortsätta så här som vi gör. . . Inte lägga alltför mycket tid på de inaktiva men hjälpa till där man kan och ta förnyad ställning om någon sajt verkar liva upp sig igen.
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Jag har tagit över några och försöker nu slussa dem vidare till mer aktva siter som jag administrerar.
Dem sajter som det står "sajten har flyttat" eller liknande på har jag inte tagit med i listan. Jag kollar dock inte igenom alla sajter så ofta så det kan hända att sajter tas över, flyttar över till en annan sajt och därför missar jag det om ingen skriver i tråden.
Men jag håller med. De bästa vore att försöka komprimera sajterna. Samla det som går på en sajt så kanske aktiviteten kan öka