Medarbetare?
Tjena! Jag är en glad tioåring som skulle vilja testa att vara admin på någon sajt. Kan ju dock inte vara Sajtvärd för jag är för liten. Jag undrar då om någon har en sajt som skulle behöva Medarbetare. Om någon har tips, eller vill veta mer om mina intressen, så kommentera gärna här eller kontakta mig på PM. Ett litet tips kan vara att läsa igenom min personliga presentation. Tacksam för svar! 😁
- Redigerat 2023-06-29 11:41 av Pilspets
Ett tips jag kan ge dig är att fråga sajtvärdar för sajter som bygger på dina intressen. Personligen föredrar jag om jag direkt frågas istället för att jag måste leta någon som kan tänka sig vara villig att bli Medarbetare och sedan skicka ett PM till den personen för att få fram väsentlig information. Precis som i arbetslivet så får man som sökande göra ”jobbet” själv och se om man hittar något som kan passa samt skriva ihop ett meddelande där väsentlig information finns med. Kan tänka mig att du nog får fler träffar på så vis. Inlägg här förutsätter att vädrar eller rätt personer ser det för att du ska få en träff.
Obs! Kolla så att värden är aktiv och även så att sajten inte redan har massor med Medarbetare.
#1: är av samma åsikt.
Tack, då vet jag! 🙂
#3: nu kan ju inte jag säga hur de har det inne på Barnens, men det kanske skulle vara en sajt som passar med tanke på din ålder?
Tack! Jag kan ju alltid fråga! 😊
#5: precis. Lycka till. 🙂
Tack så mycket! 😊
Lycka till, Mulka! 🍀🎈🙂
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Tack så mycket! 😊❤️
Lycka till 🙂
/Maria
Tack så mycket! 😊
#1: Samma här 🙂
Grattis Mulka, vad roligt!