Anslagstavlan iFokus

Anslagstavlan

Etikett: övrigt
Läst 198 ggr
Pilspets
0

Medarbetare finnes.

Hej!
Jag vill gärna utveckla mig och söker sajter sajter att hjälps till med. (Medarbetare.) Jag har massor av fritid och kan sitta flera timmar per dag.

Vet du någon sajt dom söker? Eller söker du?

Skicka ett PM då får du mer information om mig.

Pyttelite
1

Vad har du för intressen?

Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.

Pilspets
0

#1: Väldigt mycket.
Allt från fotografering till fiskning.

[EM_L]
5

#2 Du får gärna vidareutveckla på vad mer för intressesen då det finns väldigt många. Som Sajtvärd finner man gärna att medarbetaren har intresse i sajten och därför vill ha det klart för sig vad personen är intresserad av och vad de kan ge till sajten som Medarbetare.

Pilspets
0

#3: Som det står i inlhget: skicka ett PM.😊

[Moon AppleGrey]
5

#4: ja, men det är inte sajtvärden som ska skicka pm för information.

Tror du skulle få större respons om du hade presenterat dig istället och skriver lite så som #4 tar upp, eller skickat ett pm direkt till den sajt du är intresserad av.

• Redigerat 2022-07-07 19:23 av [Moon AppleGrey]
91Marran
3

Gör en beskrivning av dig själv och berätta mer om dina intressen.

Mvh
Mig

Pilspets
0

#6: Som det står i inlägget så vill jag gärna bli kontaktad via PM.

91Marran
5

#7 För att någon skulle vilja kontakta dig så är det bra om de vet lite om dig. :)

Mvh
Mig

[Undertaker]
5

Säger som övriga: Om du presenterar dig lär det finnas större chans för att en Sajtvärd tar kontakt med dig. Du får se det lite som med att leta jobb (bortsett från vissa områden där man får erbjudanden innan man ens pluggat klart…).

Draken
5

Du kan nog lättare få napp om du presenterar dig själv, skriver lite om dig själv, vilka intressen du har, och vad du kan erbjuda till en site.

Som skrivet här ovan, skicka PM till sitevärden på den site du är intresserad av. Jag, som värd, skulle inte ta kontakt själv, utan jag vill bli kontaktad av den som är intresserad.
Sitter man som sitevärd, så finns det inte utrymme eller speciellt mycket tid över att ta kontakt med någon som kanske inte alls skulle passa just på min/mina siter.

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

[Ragatans Naturande]
3

#10: Håller med draknästet.

Det är ju ingen idé om jag tar in en medhjälpare som är expert på flugbindning, när det är arabiska fullblodsstammar eller dragracingbilar min sida handlar om.

Och söker man jobb, så brukar man själv skicka ett CV till det jobb man är intresserad av och förhoppningsvis har lite kunskap om. <3

Det är inte så att företag skriver privata brev till randoom people och erbjuder jobb. <3 …även om jag önskar det, just nu… :p

• Redigerat 2022-08-12 18:11 av [Ragatans Naturande]