Annons:
Etikettövrigt
Läst 819 ggr
tlover
2017-04-06 17:48

Folk som skriver i gamla trådar?

Vad tycker du om när folk skriver i gamla trådar?

(förutsatt att det är inlägg som på ett eller annat sätt ger något till tråden)

l'm back

Annons:
[memoirsofaclone]
2017-04-06 17:51
#1

Det kan väl vara lite blandat, inte så kul om man ser en ''ny'' tråd, där diskussionen är typ död med kanske ett år mellan sista och näst sista inlägget. Men förhoppningsvis kanske den livas upp igen då.

Maria
2017-04-06 17:51
#2

Jag bryr mig inte men brukar oftast göra ett påpekande att tråden är väldigt gammal annars kan det bli lite knepigt med användare som inte finns kvar osv.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

tlover
2017-04-06 17:56
#3

Förutsett att det är något som ger något till tråden så tycker jag det bara är trevligt.

l'm back

Kyllan56
2017-04-06 17:59
#4

Jag svarade alternativet trevligt…

Det kan ju ge en ny infallsvinkel för de som är intresserad av trådens ämne. Puffar ibland gamla trådar med mycket matnyttig information. 

Är det enbart en diskussionstråd, kan man starta diskussionen igen, men samtidigt kan det vara bra som Maria säger att göra den som svarat uppmärksam på att det är en gammal tråd. Samtidig har man själv ett ansvar att se om tråden är aktuell eller ej.

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

TatsuOni
2017-04-06 18:19
#5

Om det är en tråd som fortfarande är aktuell och diskussionen går att återuppta så tycker jag att det är trevligt och kan hjälpa till att liva upp sajten.


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

Stallmima
2017-04-06 18:40
#6

Kan vara kul och hitta tillbaks till en gammal tråd

Annons:
Lizelda
2017-04-06 18:47
#7

Jag ser hellre att man startar en ny tråd.

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

[Carpinus]1
2017-04-06 19:03
#8

Jag tycker att det bara  är trevligt när någon går tillbaka till sådant som är skrivet för länge sedan men som fortfarande är aktuellt eller t.o.m. fått ny aktualitet.

Om sedan en del deltagare i tråden fallit ifrån med tiden spelar inte så stor roll. Annars är ju ett alternativ att starta en ny tråd men påminna om den gamla tråden med en länk dit.

Aleya
2017-04-06 19:04
#9

Kan vara kul. Beror på ämne också. Ibland så får man ny hjälp eller syn på saken.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Upp till toppen
Annons: